Biuro Obsługi Klienta

data publikacji: 12 stycznia, 2024 Ostatnia aktualizacja: 12 kwietnia, 2024

Każdą sprawę można zgłosić:

  • mailowo na adres: bok@pewik.gdynia.pl;
  • korespondencyjnie pocztą na adres: Biuro Obsługi Klienta PEWIK GDYNIA, 81 – 311 Gdynia, ul. Witomińska 21;
  • korespondencyjnie do „wrzutni”: przy wejściu do Biura Obsługi Klienta w dni robocze w godzinach 6:30 – 16:30;
  • osobiście: w Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00.

W przypadku pytań zapraszamy również do kontaktu telefonicznego pod nr tel. +48 58 66 87 311 w godzinach 7:00 – 15:00

Jak załatwić sprawę?

Skąd pobrać formularz wniosku?

Gdzie są serwisy dla klientów?

FAQ – często zadawane pytania

Share