Krok po kroku
- Wypełnij i wyślij wniosek rejestracyjny.
- W odpowiedzi wyślemy e-mail o temacie „Aktywacja konta e-BOK”.
- Potwierdź link aktywacyjny i odczekaj około pół godziny.
- Po utworzeniu konta otrzymasz kolejny e-mail z informacją o aktywacji konta e-BOK.
- Zaloguj się do e-BOK.
Wymagane dokumenty
Brak
Dokumenty powiązane
Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
Opłaty
Nie pobieramy opłat za obsługę Twoich wniosków. Nie ma opłat abonamentowych.
Sposób złożenia i odbioru dokumentów
Dowolne miejsce z dostępem do internetu oraz swojej poczty e-mail.
Uwagi
- Całkowity proces rejestracji konta e-BOK, kończy się dopiero po otrzymaniu przez Ciebie e-maila z informacją, że konto e-BOK jest już aktywowane.
- Sprawdź SPAM, jeśli w skrzynce odbiorczej swojej poczty nie znajdziesz e-maila o temacie „Aktywacja konta e-BOK” z linkiem aktywacyjnym.
- W przypadku braku danych PESEL/ NIP w naszym systemie, rejestracja konta nie będzie możliwa i pojawi się komunikat: „Błędne dane”. Prosimy wówczas o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu uzupełnienia danych.
- Wymagania systemowe.