Budynek Biura Obsługi Klienta

Otwieramy bezpośrednią obsługę Klientów

data publikacji: 14 lipca, 2021 Ostatnia aktualizacja: 3 kwietnia, 2024

Szanowni Państwo,

z przyjemnością informujemy, że od dnia 15 lipca otwieramy bezpośrednią obsługę Klientów w Biurze Obsługi Klienta w Gdyni przy ul. Witomińskiej 21.

Ze względu na bezpieczeństwo Państwa i naszych pracowników zachęcamy jednak do kontaktowania się z nami przede wszystkim za pomocą poczty elektronicznej bok@pewik.gdynia.pl oraz elektronicznego Biura Obsługi Klienta e-BOK lub telefonicznie pod numerem 58 66 87 311 w dni robocze w godzinach 7:00-15:00.

Dokumenty nadal można składać do wrzutni przy wejściu na salę BOK przy ul. Witomińskiej 21 w dni robocze w godzinach 6:30-16:30.

Przypominamy też, że od 1 lipca rachunki za wodę i ścieki mogą Państwo opłacać we wszystkich placówkach Poczty Polskiej bezpłatnie, w związku z czym została zlikwidowana kasa w Biurze Obsługi Klienta.

Prosimy o przekazywanie stanów wodomierzy przez e-BOK w zakładce „wprowadź odczyt”, telefonicznie nr 58 66 87 311/podaj stan licznika lub przez naszą stronę internetową http://www.pewik.gdynia.pl/cms/licznik. Brak ww. informacji spowoduje, że fakturowanie odbywać się będzie zgodnie z §7.12 Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków tj. na podstawie średniego zużycia wody.

Zarząd PEWIK GDYNIA Sp. z o.o.

Share