Krok po kroku
- Jeżeli nie posiadasz konta e-BOK – zarejestruj się do e-BOK.
- Zaloguj się i przejdź do zakładki „Klient” i znajdź sekcję „e-faktura”.
- Kliknij ZMIEŃ, sprawdź poprawność adresu e-mail, a następnie kliknij ZAPISZ.
- Reszta należy do nas. Zaakceptujemy Twój wniosek w ciągu kilku dni roboczych.
- Od teraz faktury będą widoczne w e-BOK, a na e-mail otrzymasz powiadomienie o wystawieniu nowej faktury.
- Jeśli chcesz otrzymać SMS z informacją o wystawionej fakturze, wypełnij Formularz zgłoszeniowy.
Wymagane dokumenty
Brak
Dokumenty powiązane
Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
Opłaty
Nie pobieramy opłat za obsługę Twoich wniosków.
Sposób złożenia i odbioru dokumentów
Dowolne miejsce z dostępem do internetu oraz swojej poczty e-mail.
Uwagi
- Zmiana sposobu dostarczania faktur na formę elektroniczną będzie skutkować umieszczaniem ich na koncie e-BOK.
- W przypadku braku PESEL lub NIP w naszym systemie, rejestracja konta e-BOK nie powiedzie się. Wówczas prosimy o kontakt.
- Wymagania systemowe.