Krok po kroku
- Wyślij do nas wypełniony i podpisany Wniosek nr 11.
- Jeżeli wypowiadasz nam umowę to zaznacz ten fakt na wniosku w polu 18.1. Wówczas, Twoja umowa zostanie rozwiązana na koniec następnego miesiąca.
- Jeżeli wnioskujesz o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron to zaznacz ten fakt na wniosku w polu 18.2 i dołącz do wniosku Zał. 1 Protokół zdawczo-odbiorczy wodomierza. Wówczas Twoja umowa może zostać rozwiązana z datą wskazaną na protokole.
- W odpowiedzi zamkniemy umowę zgodnie z Twoim wnioskiem i jeśli będzie taka potrzeba, wystawimy fakturę końcową lub korektę rozliczenia. Pamiętaj, że jesteś zobowiązany do regulowania swoich zobowiązań przez cały okres trwania umowy.
- Jeżeli w ciągu 14 dni od rozwiązania umowy nie zostanie złożony przez nowego Usługobiorcę Wniosek nr 10, nieruchomość może zostać odcięta przez nas od sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej.
Wymagane dokumenty
Wypełniony Wniosek nr 11 oraz ewentualnie Zał. 1 Protokół zdawczo-odbiorczy wodomierza.
Dokumenty powiązane
- Ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków
- Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Komunalnego Związku Gmin Dolina Redy i Chylonki
- Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Puck
- Ogólne warunki umowy o zaopatrzenie w wodę lub odprowadzanie ścieków
Opłaty
Nie pobieramy opłat za obsługę Twoich wniosków.
Sposób złożenia i odbioru dokumentów
Wszystkie formy wymienione w zakładce kontakt, a w szczególności e-mail i poczta.
Uwagi
- Do wniosków nie musisz dołączać dokumentów określających własność nieruchomości.
- Jeśli chcesz byśmy zdemontowali wodomierz, opisz to w sekcji D Wniosku nr 11.
- Rozwiązanie umowy na wodomierz główny (bez zawarcia na nowego nabywcę), przy rozliczeniach lokalowych wiąże się z rozwiązaniem umów zawartych z osobami korzystającymi z lokali.