Krok po kroku
- Wymień wodomierz rejestrujący ilość bezpowrotnie zużytej wody (wodomierz ogrodowy) na nowy, a poprzedni pozostaw do kontroli.
- Wyślij do nas e-mail na adres: bok@pewik.gdynia.pl powiadamiający o gotowości do oplombowania wymienionego wodomierza. W treści wiadomości podaj:
- swój kod nabywcy,
- dane nabywcy,
- numer punktu rozliczeniowego lub adres montażu wodomierza,
- numer umowy,
- dane kontaktowe (numer telefonu).
- W odpowiedzi przeprowadzimy kontrolę montażu nowego wodomierza.
Wymagane dokumenty
e-mail ze zgłoszeniem wodomierza do wymiany.
Dokumenty powiązane
- Ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków
- Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Komunalnego Związku Gmin Dolina Redy i Chylonki
- Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Puck
- Taryfa za usługi zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków obowiązująca na terenie działalności Komunalnego Związku Gmin „Dolina Redy i Chylonki”
- Taryfa za usługi zbiorowego odprowadzania ścieków obowiązująca na terenie miejscowości Połchowo, Rekowo Górne i Widlino w Gminie Puck
- Ogólne warunki umowy o zaopatrzenie w wodę lub odprowadzanie ścieków
- Ogólne zasady montażu dodatkowego wodomierza ustalającego ilość bezpowrotnie zużytej wody
- Projektanci i wykonawcy na terenie działania PEWIK
Opłaty
Nie pobieramy opłat za obsługę Twoich wniosków, ani za kontrolę montażu i oplombowanie wodomierzy.
Sposób złożenia i odbioru dokumentów
Wszystkie sposoby wymienione w zakładce kontakt, a w szczególności e-mail i poczta.
Termin odpowiedzi
Termin oplombowania wodomierza ogrodowego zostanie uzgodniony z Usługobiorcą telefonicznie w przeciągu najbliższych dni roboczych.
Uwagi
- Wymiana wodomierza ogrodowego na nowy nie wymaga aneksu do umowy.
- Nie świadczymy usług montażu wodomierzy ogrodowych.